We hebben zeker de afgelopen week, alleen maar koude dagen gehad, maar het ziet er nu gelukkig weer goed uit. Langzaam wordt het warmer en kunnen weer buiten zitten. Ook hebben we gisteren een prachtige wandeling van anderhalf uur gemaakt, door het loofbomenbos via de duinen naar het strand, met Max en Emma.
Hieronder zie een foto van boven af genomen.
Zo hebben jullie een idee hoe mooi het daar is. René is weer aan het fietsen, iets wat hij iedere morgen doet. Hij gaat ook boodschappen doen, wat ik super vindt. We hebben nog iets meer dan vier weken, en die tijd wil ik besteden aan het schrijven, en wandelen. Gewoon genieten van het mooie weer.
De buren naast ons zijn vanmorgen vertrokken, ze gaan richting huis. Ik ben zo blij dat we nog een paar weken hebben voor we weer naar Nederland vertrekken.
Ook zijn we al bezig met plannen voor de volgende overwintering. Gewoon leuk om te brainstormen, iets wat Rene en ik graag doen. Vandaag eten we trouwens bami, want daar hebben we allebei zin in. Ook ga ik een toetje maken, iets met citroen want dat past gewoon lekker bij het zonnetje.
De nachten zijn fris, maar ook dit wordt langzaam beter. Echter, dit is niet erg, we kunnen alleen niet buiten ontbijten, want daarvoor is het gewoon te koud. Maar als je vanaf een uurtje of tien buiten in het zonnetje kunt zijn, dan is dat toch super?
Wat we wel weten van de gasten die hier al jaren overwinteren is dat het dit seizoen buitengewoon koud is. Iedereen klaagt erover. René en ik zijn echter tevreden, want wij hebben niets om te vergelijken. En het weer is hier best goed, vinden wij.
Bedankt voor het lezen van mijn blog!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten