20 NOVEMBER
CAMPER AREA NAREJOS
ALCAZARES
Vandaag aangekomen en al direct was het mis. De aangewezen plek een grote mieren invasie. Het was alsof de grond bewoog. Wat het ergste was, Emma stond er midden in te snuffelen. Natuurlijk was dat de aanleiding om direct bij de receptie naar een andere plak te vragen.
Gelukkig was er op dat moment genoeg plaats en mochten we zelf een plek uitzoeken. Daarna ging alles wel goed, gelukkig.
Het park heeft een super goed restaurant en dat konden we natuurlijk niet overslaan. We hebben cappuccino met een groot stuk taart gegeten.
De volgende dag hebben we geluncht.
En de dag daarop kregen we een stuk zelfgebakken taart van onze Duitse buurvrouw. Dat vond ik echt zo lief.
De omgeving is leuk om te wandelen, bijvoorbeeld op de mooie promenade. Ook voor de fietsers onder ons zijn er leuke routes, vooral langs het water.
Ook hebben we hier weer mensen, die onze vlog volgen, ontmoet, zo leuk. Direct naar het camper park ligt een mooi aangelegd parkje, waar ook veel campers staan. dit mag van de gemeente want die gedoogt dit.
Wat ik ook zo leuk vindt aan dit park zijn de vliegtuigen die erover vliegen. Soms vliegen ze zo laag dan kun je de piloot zien. Ja, ik vind dat super gaaf.
Het strand ligt praktisch op loopafstand, ik ben er met Emma geweest. Natuurlijk zat de prinsessa in de buggy.
Het weer is ook nog steeds goed, alleen maar zon, zon, zon. Ik ben benieuw voor hoe lang nog, want het is te warm voor de tijd van het jaar.
Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.
Vlog
Polarsteps