Vandaag weer heerlijk in het zonnetje gezeten. Op een gegeven moment was het zo warm dat ik de schaduw opzocht. Ook heb ik een heerlijk dessert gemaakt, Limoncello Tiramisu. Want, daar had ik al een lange tijd zin aan. Een Italiaans dessert in Spanje, hahaha.
Nog vier weken en dan gaan we weer richting huis, wat ook niet erg is. We moeten weer aan het werk, want er moet tenslotte geld worden verdiend voor de volgende overwintering. Plus, we hebben een seizoen plaats op Park Camping Mooi Delden, erg gezellig. Dus, ook weer iets om naar uit te kijken. Maar voorlopig genieten we nog van het prachtige weer.
Vanavond gaan we genieten van de Formule E, race twee, en van de vierentwintig uur van Daytona, met onze eigen VeeKay. Natuurlijk ook wat lekkers op tafel.
We zijn vanmorgen naar de weekmarkt geweest, en ook dat was weer gezellig. We hebben een leuk jasje voor Emma gekocht. Zij heeft tijdens de morgen wandeling haar coltruitje aan want het is echt erg koud.
Na de markt hebben we koffie gedronken en een heerlijk broodje gegeten bij Cafe Gernika. Daarna naar de camping omdat Max en Emma naar buiten moesten.
De omgeving van Camping La Marina is erg mooi, veel natuur, en ook veel kleine cafés, en restaurantjes waar het heerlijk vertoeven is. Ja, we genieten hier met volle teugen.
Max begint wat trager te worden, dus gaan we niet meer zo heel ver wandelen met hem. Hoewel de nachten nog best koud zijn, zijn de dagtemperaturen nu goed. Het belooft een mooie, warme maand te worden.
Bedankt voor het lezen van mijn blog!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten