Volgers

zaterdag 22 januari 2022

Overwinteren in Spanje 21: Vandaag eventjes niet!

Ja ja, dit was gisteren.


 


Het begon vannacht met regenen en we hebben de hele dag met buien te maken gehad. Het was vandaag 12 graden, niet om over naar huis te schrijven dus. Gelukkig hebben we een redelijk grote caravan met voortent, dus de ruimte om een dag binnen te zitten is er wel.

Ja, ook in Zuid Spanje hebben we af en toe slecht weer. De vooruitzichten voor morgen is, droog weer en geen regen. We gaan het zien. Vanaf dinsdag moet het dan weer beter worden en kan ik weer strandwandelingen maken. Klagen doen we niet want we hebben tot nu toe prachtig weer gehad.

Wat doen we dan wanneer we geen strandwandeling kunnen maken? Nu, we kijken TV, leuke programma's die we bijvoorbeeld gemist hebben wanneer we geen TV kijken. Ik ben bezig met een nieuw verhaal, en Rene zit achter zijn tablet.

Ik heb net aardappels gekookt voor spiesjes, een nieuw recept wat ons wel lekker leek. Spiesjes met blokjes gekruide aardappel, stukjes vegetarische kip, ook lekker gekruid natuurlijk. En stukjes courgette, paprika, ui en champignons.

De spiesjes gaan straks op de grilplaat en worden dan telkens ingesmeerd met een mengel van olie, knoflook en kruiden.

Ook heb ik vandaag weer eens ijs gemaakt. Het is alweer een paar weken gelden dat ik ijs heb gemaakt en Rene en ik hadden daar zin in.

Gisteren wel naar het strand geweest, zonder Max en Emma, want die twee waren helemaal stuk van de dagen ervoor. Rene is gisteren weer bezig geweest met Geocaching. Hier is de link voor ieder die hiermee niet bekend is.

https://www.refugiomarnes.com/nieuws/geocaching-spanje/

Wij gaan zo lekker eten en daarna gezellig TV kijken

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten