Allereerst wil ik iedereen een gelukkig en gezond nieuwjaar wensen.
15 december
Vandaag hebben we heerlijk gewandeld in een supermooi natuurgebied. Vorig jaar zijn we hier ook geweest, toen was onze Max er nog bij. Wat we deze wel hebben gezien en vorig jaar niet zijn flamingos. Wat prachtig om ze zo in het wild te zien. Ik ken deze vogels alleen maar van de dierentuinen, dus voor mij was dit erg bijzonder.
De foto's hieronder zijn gemaakt vanuit een van de observatietorens die je overal tegenkomt.
22 december
Omdat we iets meer dan vier weken in totaal op Casa La Fuente staan is er niet zo veel te bloggen. Ik ben druk met het schrijven van een nieuw verhaal en Rene is veel weg op de fiets. Natuurlijk gaan we ook samen op pad. En deze week zijn we met de auto naar Rojales geweest. We hadden dit natuurlijk op de fiets kunnen doen maar omdat we ook boodschappen voor de kerstdagen moesten halen zijn we met de auto gegaan.
We hebben boodschappen halen en een bezoekje aan Rojales gecombineerd.
Hieronder zie je jet schelpenhuis. Alle muren van dit huis zijn bedekt met schelpen. Wat moet dat een monnikenwerk zijn geweest. Zelfs de balustrades zijn bedekt met schelpen. Wat prachtig is dit.
Wil je meer zien van onze reis, klik dan HIER
Of wil je weten waar we op dit moment zijn, dan kun je ons live volgen op Polarsteps






Geen opmerkingen:
Een reactie posten