Volgers

donderdag 10 februari 2022

Overwinteren in Spanje 25: De natuur in.

 Dinsdag was een heerlijke dag, met veel zon en een beetje bewolking. Dus, zijn we met Max en Emma in de auto gestapt en een eindje gaan rijden. De omgeving waar we verblijven is geweldig mooi, veel natuur, wat betekend veel wandel mogelijkheden. Op de foto hieronder zie je een overblijfsel waar heel vroeger een kanon heeft gestaan.



In het natuurgebied waar we gingen wandelen kwamen we uit bij de zee. En, nee, geen strand, maar wel een super mooi uitzicht. De foto die je hieronder ziet, is genomen vanaf de loopbrug die over de rand loopt, was best wel eng.


Hieronder zie je een gedeelte van die loopbrug, onder de loopbrug was een voorwerp (geocaching) verstopt. 



En, van het vele wandelen kregen we allemaal flinke trek. Max en Emma kregen eerst, en toen zijn wij aan tafel gegaan.




Hierna zijn we nog naar een andere locatie gegaan, ook erg mooi, en daar hebben wel een strandwandeling kunnen maken. 



De omgeving hier is echt prachtig, en het is dan ook goed vertoeven hier in de provincie van Alicante, de regio Valencia. Geen wonder dat de meeste overwinterraars hier te vinden te zijn.


Dat was het voor vandaag. Bedankt voor het lezen van mijn blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten