MAANDAG 6 NOVEMBER
BENIDORM
CAMPERPARK CAMPERLIFE
Vandaag aangekomen op dit mooie park waar we super vriendelijk werden ontvangen door de eigenaar die zelfs Nederlands spreekt. Het camper park ligt bijna tegen Benidorm aan en is daarom erg geliefd bij de camperaars. Wij hadden het geluk om hier een plekje te bemachtigen.
We zouden drie nachten blijven maar het werden er uiteindelijk zeven. Ook heeft dit mooie park een zwembad en zoals praktisch alles zwembaden in Spanje, was deze niet verwarmd. Toch hebben we er gebruik van gemaakt omdat het zo warm was.
Ook het sanitair gebouw was modern en super schoon, alleen de waterdruk liet te wensen over, maar daar waren ze mee bezig.
Natuurlijk zijn we naar de gezellige boulevard van Benidorm gefietst, met Emma. De boulevard is supergezellig met vele terrasjes, restaurants en winkeltjes.
Ook is er een Nederlandse kroeg waar je Nederlandse snacks zoals frikandellen kunt krijgen. Helaas voor Rene ging deze pas laat open en wilden we hier eigenlijk niet op wachten.
Rene fietst veel en hij was dan ook iedere dag wel onderweg. Ik blijf liever bij Emma omdat het te warm was voor haar om mee te gaan, vandaag dat René middags alleen op pad was. Iets wat ik trouwens niet erg vindt, want ik heb mijn boek af kunnen schrijven.
Waar we ook naartoe zijn geweest en wat ik persoonlijk ook erg charmant vond was het kleine strand. Bijna iedereen gaat naar de boulevard met het hele grote strand, een echte toeristen trekker.
Echter het kleinere strand ligt iets verder op en daar is het beduidend rustiger. Ook hier vind je terrasjes en een mooi park. Van wat ik heb gezien is het de lokale bevolking die hier komt want die blijven weg van de grote boulevard.
De week dat wij hier waren was er het jaarlijkse 'fancy dress' is zoals de naam al eigenlijk aangeeft een grote verkleedpartij waar hoofdzakelijk Britse toeristen. Dus het was best druk op de terrasjes en het strand.
Wat ook een plus was, alle grote supermarkten zoals de Carrefour, Lidl, en Aldi waren op loop en fietsafstand.
Kortom, ook dit park is voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.





Geen opmerkingen:
Een reactie posten