MAANDAG 8 JANUARI 2024 / MAANDAG 15 JANUARI
CAMPERPARK CARPE DIEM
VERA
Ondanks dat we nog steeds ziek zijn, zijn we vertrokken naar Carpe Diem. Het weer laat nog te wensen over, maar het is in ieder geval droog. Echter geen weer om echt buiten te zitten. Rene kan nog niet echt veel, maar is langzaam begonnen met lopen, steeds kleine stukjes.
Ik kan gelukkig lopend naar de supermarkt, en voor de rest heb ook ik niks anders gedaan dan zoveel mogelijk rusten. Er valt dus niet zo veel te vertellen over onze week op Carpe Diem. Dit is de tweede keer dat we hier staan, en net als de eerste keer, heb ik niets van Vera gezien.
De eerste keer waaide het erg hard, en dan is het zandhappen. Daar kwam nog bij dat Emma oogproblemen kreeg en ik haar met een handdoek over haar koppie buiten het park droeg. Gauw haar behoefde doen en weer naar binnen. Dus ook toen geen uitstapjes gemaakt.
Ik zeg maar zo, volgende keer beter.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.


Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
BeantwoordenVerwijderenOh, ik heb het bericht verwijderd i.v.m. het telefoonnummer. Heb het wel genoteerd voor Rene.
VerwijderenWij hebben nog steeds problemen. Ik zal het Rene laten weten. Maar de Ecoflow gaat terug. Bedankt :)
BeantwoordenVerwijderen