Volgers

donderdag 8 februari 2024

OVERWINTEREN 2023 / 24

 DINSDAG 6 FEBRUARI


EINDELIJK LICHT AAN HET EIND VAN DE TUNNEL


Vandaag is het dinsdag en hebben we besloten om te gaan rijden. De boeren blokkades in Frankrijk zijn opgelost en het ziet er naar uit dat de ellende nu in Spanje gaat beginnen. Dit is iets waar we niet op willen wachten.

We hadden al een alternatieve route uitgestippeld voor het geval de boeren protesten zouden aanhouden. Gelukkig was dit niet het geval. Onze planning was om in Aposta een stop van meerdere dagen te maken. Nu is het zo dat onze planning nooit zo gaat als het moet en deze keer was het niet anders.

Toen we aankwamen in Aposta, zagen we een invasie van tractoren, echt heel veel. We hoefden ook niet eens te overleggen want vooral ik was bang dat we nu door de Spaanse blokkades vast zouden komen te zitten. Dus verder rijden dan maar, zo snel mogelijk weg uit Spanje. Dit betekende ook dat onze volgende stop bij Roses niet doorging. Want, waar we vooral bang voor waren was dat de grens geblokkeerd zou worden.

dus deze dag hebben we veel kilometers gemaakt en onze eerste overnachting was in Frankrijk in Alenya, La Colomine del Mar. een goede plek om te overnachten.




Laat in de middag aangekomen, dus niets meer gedaan. ik heb wel lekker gekookt en daarna hebben we TV gekeken.



WOENSDAG 7 FEBRUARI

REMOULINS

Vanmorgen tegen 9:30 vertrokken, op weg naar onze volgende stop, een van mijn lievelingsplekken om te overnachten, Camping-Car Park Area Remoulins. We arriveerden net na 12:00 uur dus de hele middag om te relaxen. We hebben heerlijk met Emma gewandeld en de laatste boodschappen gehaald. De rest van de middag hebben we buiten in het zonnetje gezeten zoals je op de onderstaande foto's kunt zien.




DONDERDAG 8 FEBRUARI

CAMPING-CAR PARK BEAUJOLAIS


Ook weer een mooie plek om de overnachten. De camping is alleen in de zomer geopend. In de wintermaanden mogen hier alleen campers staan. dit betekend dat we mooie zeer ruime plekken hebben. Ook met Emma kunnen we hier goed wandelen.

Het is 16:30 op het moment van het schrijven van deze blog en het druppelt langzaam vol. Ook vandaag nog een paar uurtjes buiten in het zonnetje gezeten. Vanmiddag heb ik macaroni carbonara gemaakt (ik had geen spaghetti meer).

Daarna met Emma gewandeld en toen relaxen in het zonnetje. Eerst met de jas, maar toen werd het toch te warm. Het was nu extra genieten want dit was voorlopig de laatste dag met zon.






Dit was het voorlopig weer, nog 2 overnachtingen en we zijn weer thuis. Ook hierover zal ik natuurlijk bloggen.


Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.


Vlog

Polarsteps




Geen opmerkingen:

Een reactie posten