VRIJDAG 13 OKTOBER:
CAMPERPLAATS COSTA BRAVA AREA
Vandaag eindelijk aangekomen in Spanje. Het was een lange rit, maar het heeft zich geloond. We waren nog van plan om een laatste stop in Frankrijk te maken maar bij nader inzien leek ons dat geen goed idee. Na de Franse dorpjes wilden we zo snel mogelijk naar Spanje.
We zijn direct doorgereden naar de camperplaats waar we vorig jaar ook hebben gestaan. Het was even schrikken toen we hoorden dat het helemaal vol was (Complet). Echter de eigenaar wist ons te verzekeren dat er die middag nog mensen weg gingen.
Na een uurtje wachten kregen we een mooie plek toegewezen. Het was ongekend druk met Spanjaarden omdat er donderdag een feestdag was in Spanje, dus de meesten hadden een lang weekend. Plus, deze camperplaats is erg geliefd want het ligt dicht bij de zee.
We zijn een nacht gebleven. De volgende morgen hebben we, samen met Emma, eerst een mooie wandeling naar het strand gemaakt voordat we onze weg vervolgden. Het weer is super, rond de 26 graden.
Ook is er direct buiten de camperplaats een honden speelveld. Deze is goed omheind en dus kon Emma veilig van de riem.
Het park bij het strand is inmiddels ook klaar en ik moet zeggen het is prachtig geworden. Veel bomen en overal bankjes en veel groen.
Zelfs de meeste restaurantjes waren nog open en de kleine boulevard oogt dan ook erg gezellig.
******
Hieronder zie je onze camper op de plek staan. Het ziet er wat donker uit, maar we waren blij met de schaduw want het was zo warm. Ook hebben we last van vliegen, iets wat in Spanje normaal is om deze tijd. Gelukkig nog geen last van muggen, want dat vind ik veel erger ;).
Onze camper is 7 meter lang en dat mag geen problemen geven om op een camperplaats terecht te kunnen.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten