Volgers

maandag 16 oktober 2023

OVERWINTEREN 2023 / 24

ZATERDAG 14 OKTOBER

CAMPERPLAATS EMPORDAREA


Vanmorgen aangekomen op deze leuke camperplaats. Echter, ook hier alles vol. We zagen bij aankomst al het woord (Complet) staan. Maar we mochten op het terrein wachten tot er een plaats vrijkwam en dat was de volgende dag het geval.

We hebben zaterdag gewoon lekker buiten gezeten, dus daar was op zich niets mis mee. Andere Nederlanders vertelden ons dat ze zondagmorgen zouden vertrekken, wij waren dan als eerste aan de beurt. Zondag hadden we dan eindelijk ons eigen stekkie, heerlijk.

Het weer is nog steeds super, 30 graden, eigenlijk iets te warm voor ons, maar beter dan kou en regen.

Ik heb de eerste boodschappen gedaan sinds we zijn vertrokken. Was goed te doen want de supermarkt is op fietsafstand. De Eclat, zo heet deze supermarkt, voor mij onbekend. Van de Spaanse supermarkten ken ik de Mercadona en Consum. Dan is er natuurlijk nog de Lidl en de Aldi, allebei vertrouwd.

We zijn vanmiddag naar het strand gefietst en hebben wat gegeten en gedronken bij een leuk klein strandtentje. Rene wilde cola en stokbroodje met aioli en ik koos voor patatas brava en een lekkere aperol spritz.

Om daar te zitten, direct aan het strand, genietend van een hapje en een drankje was pure ontspanning en is zeker voor herhaling vatbaar.


Op zondag zijn we naar de Chinese Action gefietst omdat we dingetjes nodig hadden zoals een verloopstekker voor eventuele externe stroom. Op de terugweg gelijk nog even langs de Consum supermarkt.

Nu zitten we weer buiten voor de camper en genieten van het mooie weer. Ik moet zeggen dat vanochtend best fris was, 16 graden.






Wil je meer leuke dingen zien die we beleven, klik dan op de onderstaande links.


Vlog

Polarsteps




Geen opmerkingen:

Een reactie posten