Volgers

woensdag 18 oktober 2023

OVERWINTEREN 2023 / 24

WOENSDAG 18 OKTOBER

 CAMPERPLAATS AREA 340


Ik kijk op mijn Polatsteps en realiseer me dat we alweer twee weken onderweg zijn. De eerste week ging eigenlijk niet zo snel. Echter, sinds we in Spanje zijn vliegt de tijd.

Vandaag hebben we ongeveer twee uurtjes gereden en dat was voor ons dan ook genoeg. Net voor de middag aangekomen op deze camperplaats ne de eerste indruk is goed.

We hebben een mooie plek vooraan en onder de bomen wat voor voldoende schaduw zorgt zodat we geen gebruik van de luifel hoeven te maken. Rene en ik houden van behagelijke temperaturen maar het moet niet te warm zijn.

Vandaag is het rond de 26 graden en dan wordt het voor in de zon toch te warm, vandaar dat we blij zijn met de schaduw van de bomen.

Ik had in de reviews al gelezen dat er regelmatig een trein langskomt en het spoor loopt direct naast de camperplaats. Echter, Rene en ik hebben daar absoluut geen moeite mee. Op een gegeven moment hoor je de trein niet eens meer.

We hebben besloten dat we wanneer het uitkomt, we tussen de middag warm gaan eten. We hebben eigenstroom via twee zonnepanelen, twee boord acus en een externe unit, een powerbank. We hoeven dus geen gebruikt te maken van betaalde stroom onderweg.

Dus vanmiddag heb ik lekker gekookt, pasta met eigengemaakte stroganoff saus. Het zonnepaneel staat inmiddels buiten en laat de acus weer bij. Mocht het nodig zijn dan zullen we natuurlijk van gebruik maken van betaalde stroom. Immers we moeten toch eten ;)

Zo, ik ga genieten van het mooie weer. Rene is weg op de fiets, even de buurt verkennen en tegelijk een paar boodschapjes halen. Ik ga verder met het schrijven van mijn boek.






Voor meer informatie en filmpjes, klik op de onderstaande links.

Bedankt voor het lezen van mijn vlog.



Vlog

Polarsteps



Geen opmerkingen:

Een reactie posten