Volgers

donderdag 26 oktober 2023

OVERWINTEREN 2023 / 24

 ZATERDAG 21 OKTOBER

STOP AND GO LA ROTONDA

WANDELEN NAAR PEÑISCOLA

Alweer een prachtige dag vandaag, veel zon en behagelijke temperaturen. Vanmorgen zijn Rene en ik naar de Consum, een Spaanse supermarkt gefietst. Deze supermarkt is veelzijdig en hier kunnen we altijd wel een keuze maken. Emma hebben we in de camper gelaten en dat kan want het is een bewaakt terrein.

Vanmiddag heeft Rene gekookt, Broodje vegan hamburger en frietjes uit de air fryer. Wat was dat lekker. Daarna is Rene gaan fietsen en heb ik een lange wandeling gemaakt van 2 uur, samen met Emma. Voor haar heb ik de buggy meegenomen want een dergelijke wandeling is te veel voor haar, dat haalt ze niet met die kleine pootjes.





DINSDAG 24 OKTOBER

Peñíscola

In de zes dagen dat we in Benicarlo waren zijn Rene en ik ook nog weer een keer naar Peñíscola gefietst. Wat is dat toch gezellig de boulevard, met al zijn terrasjes en ijssalons. We hebben geluncht en heerlijk gewandeld. Emma hebben we voor deze keer in de camper gelaten omdat we haar geen plezier hadden gedaan wanneer we Emmetje hadden meegenomen.

Het fietsen gaat gelukkig goed, zonder ondersteuning. Ik kijk even snel terug op mijn vorige blogs of ik het hier al over heb gehad, nee dus. We hebben een accu's van onze e-bike stuk, hij laat niet meer bij. Omdat ik fitter ben dan Rene hebben we besloten dat ik zonder ondersteuning ga fietsen. Natuurlijk heb ik eerst uitgeprobeerd of het inderdaad ook te doen is en dat is het, gelukkig.

Rene zou Rene niet zijn als hij de accu niet losschroeft en kijkt of het te repareren is. Hij denkt te weten wat het probleem is en kan daar pas wat mee wanneer we weer thuis zijn en dat gaat dus nog maanden duren We hebben inmiddels een nieuwe accu besteld en die wordt naar Spanje opgestuurd, naar Casa La Fuentes in de wijk Oase, bij La Marina.

Casa La Fuentes is een finca, waar Stefan en Helga wonen, in hun voortuin hebben ze plaats voor drie campers. We kennen deze lieve mensen goed en ze vonden het geen probleem om de accu voor ons in ontvangst te nemen.



Voor meer informatie en filmpjes, klik op de onderstaande links.

Bedankt voor het lezen van mijn blog.


Vlog

Polarsteps








Geen opmerkingen:

Een reactie posten