WOENSDAG 25 OKTOBER
CASTELLO DE LA PLANA
Deze vrije camperplaats is nog de mooiste tot nu toe. Zelfs de meeste betaalde camperparken zijn niet zo mooi als deze. Ik ben onder de indruk. De gemeente heeft hier werkelijk een parel gecreƫerd. Het ligt direct aan het strand en de omgeving is ook prachtig.
Zo is er een mooi aangelegd park en zijn er restaurantjes met uitzicht op het strand en de zee. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. We zijn dus ook met Emma naar het strand geweest, iets wat ze prachtig vindt. Onze Max was ook gek op het strand.
Je mag op deze gratis camperplaats twee nachten verblijven daarna moet je weg. Iedere morgen komt er iemand van de gemeente om de kentekens te controleren. Ik persoonlijk vind het een goed systeem, want zo krijgen anderen ook de kans om van deze plek met zijn prachtige omgeving te genieten.
Zouden ze hier geen controle uitoefenen dan is de kan groot dat camperaars hier maanden staan om te overwinteren. Immers, de omgeving is prachtig en de camperplaats is gratis. Dus, ja, een goed systeem dat controleren van de kentekenplaten.
We zijn ook nog Castello de La Plana zelf bezocht, een leuke stad natuurlijk nog even een terrasje gepakt.
Op naar de volgende bestemming, en die is niet wat we in de planning hadden.
Bedankt voor het lezen van mijn vlog. Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.





Geen opmerkingen:
Een reactie posten