Volgers

zondag 29 oktober 2023

OVERWINTEREN 2023 / 24

VRIJDAG  27 OKTOBER

NOMADIC BIJ VALANCIA



Vandaag aangekomen op Camping Car Nomadic. Hier zouden we zondag pas naar toe. De planning was om eerst een stop bij een vrije camperplaats te maken. Echter, deze plek was zo vreselijk, dat we direct besloten om door te reizen.

De oorspronkelijk camperplaats was en in plaats daarvan was de parkeerplaats ernaast vrijgegeven voor de camperaars. Het maakte niet want de omgeving was, hoe zal ik het zeggen. Doods, is denk ik het goed woord. Veel afbraak gebouwen of wat ervan over was. Geen fatsoenlijk strand maar veel stenen en overal hondenpoep.

We hebben zelf een hondje, maar dit vond ik te gek, en niet in de positieve zin. Ook voelde ik me niet alleen niet prettig, maar vooral niet veilig. Dus Rene gebeld met Nomadic, waar we zondag heen zouden gaan. Gelukkig hadden ze nog een plekje vrij en konden we komen.



Eenmaal aangekomen op Nomadic voelden we ons direct goed. Dit is een leuke plek en niet ver van het prachtig Valencia. Het is trouwens weer erg druk met campers. Wanneer we niets geboekt hebben moeten we zorgen dat we voor het middaguur arriveren. Na twee uur is het moeilijk om ergens een plekje te bemachtigen.




Gelukkig hebben we onze volgende bestemming al geboekt en hoeven we ons nergens druk over te maken.

Het weer is super, lekker warm maar niet te. Wanneer de zon te warm wordt, verkassen we naar een schaduwrijke plek, voor de camper. Emma doe het heel goed. Ze is alweer aardig gewent aan het reizen. Emma is een hondje die tijd nodig heeft om te wennen aan nieuwe dingen. Ze voelt zich veilig in de camper want daarin hebben we in de zomer veel tijd doorgebracht. (Ook iets wat volgend jaar gaat veranderen.)

De camperplaats ligt direct naast een kartbaan en dat vinden Rene en ik toch wel bijzonder. Helaas is hier voor Emma weinig tot geen fatsoenlijke uitloop. Echter dit is bijna overal in Spanje. De grote steden hebben wel veel parken maar wij komen niet in de steden, tenminste, niet gauw. Valencia is een van de uitzonderingen, hier meer over in mijn volgende blog. 

Gelukkig heeft Emma geen lange wandelingen en gras nodig. Ze doet haar behoefte overal en ik heb altijd hondenzakje bij me.


Bedankt voor het lezen van mijn blog.

Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.


Vlog

Polarsteps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten