DINSDAG 31 OKTOBER
CAMPERPARK XERACO
Vandaag aangekomen bij dit prachtige camperpark. We hadden al opnames gezien, maar in werkelijkheid is het nog mooier. Omdat we online hadden geboekt was het inchecken alleen een formaliteit. Even de namen verifiëren en informatie over het park geven, daarna werden we naar onze plek begeleid.
Helaas schijnt er slecht weer op komst te zijn. Nou ja, er is harde wind (kracht 5 tot 6) voorspeld. Maar we staan beschut, het zal alleen jammer zijn dat we niet kunnen fietsen want met zoveel wind kan dat gevaarlijk worden.
Voordat we richting Xeraco gingen, vanmorgen, zijn we eerst nog langs de dierenzaak geweest, even inkopen voor Emma. 10 blikken voer, een autotuigje en een waterflesje met drinkbakje.
Morgen gaan we het park nog meer verkennen, en misschien nog even van het zwembad gebruikmaken, wie weet. Ook gaan we morgen nog wat boodschappen halen want vanaf donderdag kan het harder gaan waaien.
Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.



Hoi luitjes van Camperpassie.
BeantwoordenVerwijderenWij volgen jullie al een tijdje op youtube en polarsteps.
Leuk hoor.
Nu zijn er jullie een beetje live aan het volgen. Zijn woensdag 25 nov vertrokken richting Spanje voor de eerste keer. We kijken waar jullie een overnachting hebben gedaan en hebben overnacht bij Palamos, Area 340 en nu staan we in Peniscola, niet op Stop en Co maar op camping El Cid. Zaterdag gaan we richting Valencia.
Is Nomadic een fijne plek om naar Valencia te gaan.
Hebben jullie dat op de fiets gedaan?
Ik mis nl je verslag van Valencia van 30 oktober.
Groetjes van ons, Joop en Henny Pleijsier. Geniet er samen van, wij blijven jullie volgen.
Hoi hoi, sorry voor de late reactie maar zie nu pas jullie reactie. Waar zijn jullie nu? Valancia al gehad? Klopt, ik heb geen blog geschreven over Valencia, maar jullie zullen de vlog hebben gezien. Wat leuk dat jullie ons life volgen. Laat even weten hoe het is bij jullie en waar jullie nu zijn. Een eerste overwintering is altijd spannend.
VerwijderenIk gebruik zelf ook Polarsteps onder mijn naam.
BeantwoordenVerwijderenHenny Pleijsier