WOENSDAG 1 NOVEMBER
XERACO PARK EN OMGEVING
Het camperpark is prachtig, ik weet echter nog niet of we het zwembad nog gaan uitproberen. Vandaag wordt hier in Spanje Aller Heiligen gevierd, wat betekend dat bijna alles dicht is. Bij ons in de omgeving was alleen een charter van de Consum geopend. Een charter is een soort van mini supermarkt.
Terwijl de normale Consum altijd een groot assortiment aan vegetarisch heeft, had de charter supermarkt helemaal niets. Echter, geen nood want ik heb ons vriezertje vol en ook nog wat vleesvervangers in de koelkast.
Ik heb nog een paar foto's gemaakt van dit park.
Gisteren hebben we een eindje gefietst en even naar het strand geweest, Emma ging natuurlijk ook mee.
Ik schat dat dit camperpark ongeveer 200 plaatsen heeft en ondanks dat doet het toch gezellig en zeer knus aan. Dit komt, denk ik, door de aankleding, want er veel palmen en de plaatsen zijn gescheiden door kleine hegjes. Ook het zwembad is mooi aangekleed en direct ernaast ligt het terras waar je gezellig een hapje en drankje kunt nuttigen.
Ook kwamen we nog mensen tegen die ons volgen op ons YouTube Kanaal waar we iedere week een vlog over onze reis plaatsen.
Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.




Weer een mooi verhaal Lenie.
BeantwoordenVerwijderen