DONDERDAG 16 NOVEMBER
SAN FULGENCIO
CAMPERPLAATS DUNAS Y MAR
Vandaag aangekomen op deze leuke en vrij nieuwe camperplaats. We wisten vorig jaar al dat het eraan zat te komen. Alleen was er tot kort voor de opening geen enkele informatie. De camperplaats is niet helemaal klaar, maar het begin is er.
Wij hadden een mooie plek.
De plaats doet nog wat kaal aan, maar dat kan niet anders. Alle beplantingen moeten immers nog groeien. Maar het belangrijkste is klaar, de omheining, de verlichting, sanitair en de poort. Wat ook erg leuk was, we hebben ons daar getroffen met Klaas en Ida. Wij hebben elkaar bij onze vorige overwintering leren kennen en hebben al die tijd contact gehouden.
Omdat we vorig jaar en dat jaar ervoor ook een tijdje in deze regio waren kennen we de omgeving goed. Echter er is altijd weer iets nieuws te ontdekken, voor mij wel.
Ik moet bekennen dat ik deze overwintering veel fiets en wandel. Ik heb dat besloten omdat ik iets minder op de plek wil zitten. De laatste twee overwinteringen heb ik meer tijd besteed aan het schrijven van mijn boeken. Deze overwintering wil ik het anders aanpakken en dat is ook de reden dat ik op dit moment wat achter ben met mijn blog.
Ik heb een grote wandeling gemaakt, samen met Emmaatje, maar voor haar wel de buggy mee. Normaal loopt Emma gewoon mee, behalve als ik een lange wandeling maakt, dan moet de buggy mee. Mijn kleine meisje kan niet zo lang lopen, vandaar.
Nog even over deze nieuwe camperplaats. De ligging is super gunstig, want restaurants en de belangrijkste winkels liggen op loopafstand. Want Dunas Y mar ligt direct aan de grote rotonde bij San Fulgencio.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.



Geen opmerkingen:
Een reactie posten