DONDERDAG 7 DECEMBER
CAMPER PARK LA RIBERA
Jeetje, wat lig ik achter op schema. Super erg. Echter, ik moet bekennen dat ik druk ben geweest met schrijven en ik totaal niet meer aan mijn blog heb gedacht. Ja, even tussen neus en lippen door, maar daarna was ik het weer vergeten. Sorry!
Dit park blijft ons trekken. Ondanks dat het plaats bied aan meer dan 200 campers, is het er gezellig en erg rustig. De plaatsen zijn ruim en ook dit keer weer leuke buren rondom.
Het park is werkelijk mega groot, met een leuk restaurant en betaalbare prijzen. Ook meerdere Jeu de Boules plekken waar ook veel gebruik van wordt gemaakt.
Natuurlijk vermaakt ook Emma zich. Ze ligt graag op bed en dat mag ze van ons. De omgeving van het camperpark is ook erg mooi, met veen wandel en fiets mogelijkheden. Ook ligt het park op loopafstand van de zee en een leuke boulevard met haar vele terrasjes.
Druk?
Ja, de december maand is gekkenwerk, overal waar je komt staat er voor de slagboom Completo, wat betekent dat er geen plaats meer vrij is. Het is ons vorige jaar begin december overkomen en dat is niet wat je wilt. Ik ben geen voorstander om langs de kant van de straat te parkeren en te slapen. Dit is gewoon te gevaarlijk.
Dat was de reden waarom we tijdens ons verblijf in december 2022 ons op de lijst hebben laten plaatsen voor een plekje voor het jaar 2023. In maart kregen we bericht dat ze ons een plek hadden toegewezen. Ja, daar was ik natuurlijk super blij mee.
Dus, voor iedereen die wil gaan overwinteren ... let op dat je in de december maand geboekt hebt, anders is de kans erg groot dat je nergens een plekje meer krijgt.
Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.




Geen opmerkingen:
Een reactie posten