MAANDAG 4 DECEMBER
CAMPER AREA NAREJOS
Van camperplaats El Moreral zij we weer terug gereden naar deze plaats. Onze bedoeling was om naar de gedoogplek te gaan, die direct naast Narejos. Echter, doordat het zo zwaar bewolkt vreesden we dat we niet genoeg stroom zouden kunnen opwekken. Ik moet natuurlijk koffie en thee kunnen maken en eten fatsoenlijk eten koken.
Daarom zijn we toch naar Area Narejos gegaan, want hier hadden we alle faciliteiten. Achteraf zo blij dat we deze keuze hadden gemaakt want er stond een Duitse vlogger Haco, waar Rene en ik allebei groot fan van zijn. Hartmut en zijn vrouw Rita. we hebben ze ontmoet en wat een leuke mensen. Ze hebben meer dan 93.000 volgers maar ze zijn zo gewoon gebleven.
Natuurlijk ook weer naar het restaurant geweest waar we heerlijke taart hebben gegeten.
Ook hebben we nog mensen ontmoet die ons volgen. Joop en Henny Pleijsier en Harrie en Corry Booisma. Was gezellig en leuk om jullie te leren kennen.
We hebben maar drie nachten op Narejos gestaan omdat we de rest van de decembermaand voor geboekt hebben. vorig jaar was het al erg druk en kregen we vijf keer achter elkaar nul op het rekest. Bij de zesde zijn we zelf met slippen hakken weggevlucht.
Vandaar dat we besloten om voor de maand december voor te boeken zodat we zekerweten plaats hebben op de camperplaatsen waar we willen staan. Het lijkt ons verschrikkelijk om ergens langs de kant van de weg, de feestdagen te moeten doorbrengen.
Ook dit keer zullen we voor de december maand voor boekingen gaan doen. Vanaf januari gaan we weer rijden en weten we alleen nog niet waar precies naartoe.
Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten