DONDERDAG 14 DECEMBER 2023 / MAANDAG 8 JANUARI 2024
1. CASA LA FUENTE
Ja, ja, het lijkt erop dat ik steeds meer achterloop met het schrijven van mijn blog.
Op het moment van dit schrijven is het 9 januari en zullen jullie straks weten waarom ik een dikke drie weken achter lig.
Maar goed, vorig jaar al hadden we Casa La Fuente voor de tweede helft van december geboekt. Helaas is het momenteel noodzaak om voor te boeken want het is gekkenwerk. Over al is het super druk en dat betekend ook bellen voordat we verder rijden.
Op dit moment even geen foto's want hier gaat het niet zo goed. Op Casa La Fuente, bij Helga en Stefan is het altijd goed vertoeven. Emma kan hier los lopen daarvoor heeft ze toestemming van Helga. Het grondstuk is omheind en ze kan niet weglopen.
De eerste twee weken gingen goed en zijn we nog een beetje wezen fietsen en hebben we onze vrienden Klaas en Ida bezocht. Echter, op oudejaarsdag ging het radicaal mis. Vanaf het moment dat ik wakker werd moest ik overgeven en dat duurde tot de volgende dag. Daarna nog dagen heel ellendig gevoeld, erg ziek geweest.
Ook Rene kreeg het te pakken, alleen had hij hele andere symptomen dan ik had. Rene kreeg echte griepverschijnselen. En na enig speurwerk wist ik dat ook hij aan de griepgolf deelnam. Nu is dit griepvirus een virus dat de longen aangrijpt, en Rene heeft COPD. deze (gewone) griep heeft in Spanje de COVID 19 van de eerste plaats verdrongen en is Spanje nu officieel in ban van de griepepidemie.
We zouden op 4 januari eigenlijk weer verder reizen, maar gezien de omstandigheden werd het vier dagen later. Rene is verre van fit, zoals de Duitsers het noemen, is het voor Rene nog steeds vijf-voor-twaalf. Zijn longen waren al aangetast en dat is verergerd door het nieuwe griep virus.
CAMPERPARK CARPE DIEM
VERA
Zoals ik boven al schreef is het nu 9 januari en heeft Rene vanmorgen voor het eerst een paar passen buiten camper gezet. We weten nog niet welke kant het opgaat en nee hij hoeft niet naar de dokter want we weten wat er mis is en Rene heeft de nodige medicatie.
Hij zal op eigen kracht zijn krachten weer terug moeten krijgen en dit kan alleen als hij genoeg beweegt en regelmatig een kleine wandeling maakt op de terrein.
Voordat we wegreden uit San Fulgencio hebben we flink boodschappen in geslagen. Dus vandaag hoeft ik nog maar een paar dingetjes te halen.
Ik eindig hiermee deze blog en weet niet wanneer ik de volgende schrijf. Het ligt helemaal aan de omstandigheden.
Wil je meer informatie en leuke opnames zien? Klik dan op de onderstaande link.
Jullie staan nu op Camperlive,wij ook
BeantwoordenVerwijderenSorry voor de late reactie, maar we waren allebei erg ziek. En ik krijg momenteel geen melding als iemand op mijn blog reageert. Wij zijn inmiddels de grens met Frankrijk gepasseerd en hopen over een paar dagen thuis te zijn. Hoelang blijven jullie nog in Spanje?
BeantwoordenVerwijderen