Volgers

vrijdag 19 november 2021

Overwinteren in Spanje 04: Aankomst op Camping La Marina

 De aankomst op de camping leek chaotisch te gaan worden. Er stonden veel caravans en campers, allemaal kampeerders die moesten inchecken. Tot mijn grote opluchting ging het inchecken best snel. We hadden online alle gegevens al verstrekt, en daarom hoefden we niet lang te wachten. Ik heb de incheck gedaan omdat iemand in de auto moest blijven voor Max en Emma.

Voor onze hondjes was alles vreemd en om ze dan alleen in de auto te laten was geen optie. Ook was het te warm. René bleef bij de hondjes, en daardoor konden de ramen open blijven. Lekker koel voor mens en dier.

Er stonden tenminste tien mensen te wachten om in te checken, dus ik baalde al een beetje. Iedereen moest een nummertje trekken, daarbij moest je dan een keuze maken. Ik koos "Online ingecheckt." Toen bleek dat ik maar een iemand voor me had, heerlijk. Eenmaal ingecheckt konden weer naar onze stek rijden.

Onze plaats was mooi, en tot mijn grote opluchting hadden we veel ruimte. 




Zoals je op de foto hierboven kunt zien, is er voor de voortent nog veel ruimte om lekker buiten te genieten van het zonnetje.

De voortent hebben we pas de volgende dag opgezet. We wilden zeker zijn dat de caravan ook goed stond met het oog op de zon. Nu stond onze caravan gelukkig direct goed. Stel dat dit niet het geval was geweest, en we hadden de voortent opgezet. Je raad het al dat was een ramp geworden. Immers, het beetje zon dat je heb in de wintermaanden die wil je ook, toch? 

Ieder middenpad is bestraat, en alle plaatsen hebben fijne kiezel. Geen gras op deze camping dus. Iets wat ik op zich wel prettig vond.



Bedankt voor het lezen van mijn blog, en vergeet niet boven aan op de follow button te klikken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten