De aankomst op de camping leek chaotisch te gaan worden. Er stonden veel caravans en campers, allemaal kampeerders die moesten inchecken. Tot mijn grote opluchting ging het inchecken best snel. We hadden online alle gegevens al verstrekt, en daarom hoefden we niet lang te wachten. Ik heb de incheck gedaan omdat iemand in de auto moest blijven voor Max en Emma.
Voor onze hondjes was alles vreemd en om ze dan alleen in de auto te laten was geen optie. Ook was het te warm. René bleef bij de hondjes, en daardoor konden de ramen open blijven. Lekker koel voor mens en dier.
Er stonden tenminste tien mensen te wachten om in te checken, dus ik baalde al een beetje. Iedereen moest een nummertje trekken, daarbij moest je dan een keuze maken. Ik koos "Online ingecheckt." Toen bleek dat ik maar een iemand voor me had, heerlijk. Eenmaal ingecheckt konden weer naar onze stek rijden.
Onze plaats was mooi, en tot mijn grote opluchting hadden we veel ruimte.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten