Ondanks dat we een mooie plaatst hebben is het allemaal vreemd. Ik persoonlijk heb altijd een gewisse tijd nodig om me echt thuis te voelen. Ook Max en Emma moeten wennen aan de nieuwe omgeving.
De voortent is opgezet en nu ook ingericht met een keukentje René vindt het fijn om in de voortent te koken of bakken. Hij wilde hier in Spanje zelf brood te gaan bakken want dat smaakt zo goed. Ja, dat wilde hij, tot we het brood hier in Spanje proefden. Als het een ding is dat ze hier kunnen, dan is dat wel het bakken van brood, echt heerlijk.
In de kastjes hebben we een voorraad aan kruiden, oliën, bakvormen en dergelijke.
De temperaturen zijn op dit moment, begin november, super. Het is rond de 23 graden en we zitten dan ook in de schaduw. Om nu in de zon te zitten is het werkelijk te warm, voor ons in ieder geval. Ook Max en Emma zoeken de schaduw op.
We hebben onze plek afgesloten met een hekwerk zo dat Max en Emma niet aangelijnd hoeven te zijn. Ik moet er niet aan denken dat mijn twee hondjes vier maanden aan de riem zitten. Nee, dat is echt geen optie.
De uitloop voor Max en Emma is werkelijk goed. Direct achter de camping ligt een duinachtig gebied, perfect om mooie wandelingen te maken. Je kunt daar komen door naar achteren te lopen waar door de camping een draaipoort is geïnstalleerd. Alleen, je kunt hierdoor niet terug de camping op. deze poort is uitsluitend bedoelt als uitgang. Dus om de camping op te komen moet je dan er omheen. Echter, dit is niet erg, zo heb je lekker veel beweging.
Soms heeft Max een slechte dag, en dan wil hij niet echt een stukje lopen, dan is er bij de hoofdingang ook nog een wandel gelegenheid. Deze is dichter bij, dus goed voor Max.
De uitloop voor Max en Emma is weliswaar prima, maar er is wel er een lange loop voor we van de camping af zijn. Emma heeft moeite met het ophouden tot ze van de camping is. Ik kan zien dat ze het probeert, want ze heeft grote haast om naar de uitgang to lopen. Helaas lukt het Emma niet altijd om op tijd van de camping te zijn. Voor deze kleine ongelukjes hebben een poepzakje mee.
Bedankt voor het lezen, en tot de volgende blog. :)
Vergeet de Follow button niet :)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten