Volgers

dinsdag 23 november 2021

Overwinteren in Spanje 07: Gewoon een mooie dag

 Vandaag was weer een prachtige dag, met veel zon. 

We hebben twee campings bezocht, gewoon uit nieuwsgierigheid. Dit is iets wat we altijd doen wanneer we in het buitenland zijn. Ondanks dat Camping La Marina een prachtige camping is die werkelijk veel te bieden heeft, bezoeken we ook andere campings.

We hebben een super mooie camping ontdekt iets verder naar het zuiden. Camping Lo Monte. Deze camping is pas tien jaar oud, en heeft mooie, grote plaatsen. Ook de aankleding en de omgeving is schiterend.



 

 

De tweede camping was niet naar onze smaak. De ligging, de omgeving, geen uitloop voor Max en Emma, en kleine plaatsen. Ook lag deze camping aan een drukke weg, vreselijk dus. Ook geen foto's gemaakt!

Eenmaal terug op de camping ging Rene nog even fietsen, en daarna zijn we lekker naar het strand gegaan. Natuurlijk met Max en Emma.

In het begin was Emma bang en vond ze het maar niks. Wanneer Emma bang word gaat ze zitten. Dit deed ze ook op het strand, en toen zat ze onder het zand. Emma was niet blij, maar een paar minuutjes later begon ze te genieten. 

Max rende over het strand en Emma ging hem toen achterna om te spelen. Het was zo mooi om beide hondjes ze gelukkig te zien.


De volgende keer zal ik foto's maken op het strand. 







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten