Volgers

woensdag 24 november 2021

Overwinteren in Spanje 08: Een gewone dag :)

Vandaag was het 15 graden en dat is koud voor Spaanse begrippen. Het had warmer kunnen zijn als de wind niet zo koud was geweest. We spraken vanmiddag nog met een Nederlands echtpaar dat ook hier op de camping staat. Deze mensen staan al jaren op Camping La Marina. Ze vertelde ons dat het vandaag extreem koud was. Gelukkig gaan de temperaturen vanaf morgen weer omhoog.

Tijdens de morgen wandeling met Max en Emma hebben we een jas aangetrokken. Dit was vanmiddag niet echt nodig, maar wel een trui.

We zijn nog naar Guardamar geweest om brokjes voor Max te kopen. Deze zijn alleen verkrijgbaar bij de dierenarts. Het was te koud om even door de straten van Guardamar te wandelen, dus maar weer terug naar de camping. We hadden Max en Emma meegenomen voor het geval we toch langer zouden blijven in Guardamar.

Hier in Spanje is het, wat betreft de Corona, erg rustig. We hebben hier nergens een QR-code nodig. Spanje heeft echter wel een mondkapjes plicht voor binnen. En er geldt de 1.5 meter afstand regel. Dat is het eigenlijk wel. Dus het is hier erg ontspannen.

Hier nog een paar foto's die gisteren zijn gemaakt, we waren lekker met de fiets onderweg.



Overal langs de weg staan sinaasappelboompjes. Zo leuk. Later wel de trui uitgedaan want het werd warm. In de morgenuren is het meestal erg fris, en een trui of jas is dan aan te raden.

Bedankt voor het lezen van mijn blog!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten