3 December 2021
Ja, ook hier in Spanje hebben we nu te maken met het Omikronvirus, een besmettelijke Corona variant. We staan op Camping La Marina, in de provincie Valencia. Hier zijn op 4 december 2021 nieuwe Corona regels van kracht.
Net als in Nederland word ook hier de Coronapas ingevoerd en zal gaan gelden voor:
Bars en restaurants waar meer dan 50 personen binnen kunnen. Nachthoreca zoals discotheken, feest- en danszalen en pubs. Muziek festivals en optredens (binnen en buiten). De coronapas geldt niet voor terrassen en horeca ruimtes in de buitenlucht, in winkels, winkelcentra, bioscopen, theaters, sportscholen en bij sportevenementen zoals voetbalstadions.
Gelukkig zijn we geen discogangers LOL die tijd ligt achter ons. De boulevards hier zijn niet druk en het is veilig om te wandelen en even een terrasje te pakken, buiten, natuurlijk. Dus, het is nog steeds goed vertoeven hier in Spanje. Ook kunnen we hier de boosterprik krijgen. Echter, hiervoor moet je wel een paar dingetjes regelen. Dus we wachten tot we weer in Nederland zijn.
Ik zal begin volgende week berichten over eventuele veranderingen hier op de camping.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten