Donkere dagen voor Kerst? In eerste instantie zou ik zeggen, nee, niet hier. Echter, het is vandaag bewolkt en op dit moment (10:30) best koud. Het is nu 13 graden en vanmiddag zou de zon er door moeten komen. Laten we het hopen.
Ik vind het niet erg, een koude dag tussendoor. Ook dat hoort erbij. Vanaf morgen word het weer warmer, en vanmiddag kunnen we ook weer genieten van het zonnetje.
Ook moeten we deze week onze SIP ophalen om de boosterprik te krijgen. De SIP is een soort van zorgpas, deze krijg je alleen als je kunt aantonen dat je in Nederland verzekert bent. Nu, dat zijn René en ik natuurlijk.
We hadden eerst willen wachten met de boosterprik tot we weer in Nederland waren. Echter, de regels zijn inmiddels verandert. De 9 maanden zijn nu 7 geworden. Dit houdt in dat 7 maanden na de tweede enting onze QR-code niet meer geldig zou zijn.
Frankrijk is streng en laten je alleen toe op de camping met een geldige QR-code, plus boosterprik. Dus, daarom dat we dit alsnog moeten regelen. Gelukkig is het vrij eenvoudig om een SIP aan te vragen en een afspraak voor de prik te maken.
De camping heeft ervoor gezorgd dat we niet 2 keer naar Elche moesten, maar via de mail een afspraak konden maken voor het krijgen van een SIP.
Ondanks de Corona genieten we met volle teugen van onze tijd in Spanje. Gisteren nog naar het strand geweest, met Max en Emma.
René fietst iedere dag, en heeft hier ook zichtbaar plezier in. Ik ben meer bij de caravan omdat ik bast van de inspiratie om boeken te schrijven. Ook ben ik met minder leuke dingen bezig, en dan heb ik het over Max. Gelukkig hebben we een goede dierenkliniek op 10 minuten rijden. Voor het geval dat …
Ook staat onze auto nu bij de Mercedesgarage, omdat er steeds een foutmelding verschijnt. René heeft auto dinsdag naar de garage gebracht en daar hebben ze het probleem gevonden, gelukkig. Vandaag kunnen we onze auto weer ophalen.
Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten