Aangekomen in L'Estratit, en we verbleven drie nachten op Camper Costa Brave Area. Een supermooie camper plaats en op fietsafstand van het dorpje L'Estratit, met een gezellige boulevard, drukbezette terrasjes en winkeltjes. Het voelt direct goed en vertrouwd om weer in Spanje te zijn.
We hebben heerlijk gefietst en genoten van een drankje op een van de vele gezellige terrasjes. Boodschappen doen hier in Spanje is ook geen enkel probleem, want overal vind je de Lidl en Aldi. Ook zijn de Spaanse supermarkten heel goed, en verkopen normale producten die wij Hollanders ook kennen.
Emma doet het erg goed, wanneer we onderweg zijn slaapt ze in haar prinsessenstoeltje. Ook heeft ze het bedelen helemaal onder de knie LOL. Veel mensen stoppen om haar te aaien.
We moesten boodschappen halen voor het avondeten, en ik heb me wezenloos gezocht naar vegetarische vleesvervangers (bij de Lidl) en kon niets vinden. Rene ging kijken en natuurlijk vond hij het hele assortiment hahaha.



Geen opmerkingen:
Een reactie posten