Dag 10 Aangekomen op Camping Oasis bij San Fulgencio
Na een overnachting in Olivia, zijn we de volgende dag doorgereden naar La Marina. Vorig jaar hebben we in deze omgeving vier maanden op een grote camping (La Marina) gestaan. Het gebied is zo mooi dat we hier twee weken verblijven, echter, nu op een kleine camping met plaats voor ongeveer vijftien campers. Camping Oasis is een leuke erg supergezellige camping.
Emma loopt inmiddels al los en heeft zich al laten gelden bij de camping hond Mica, zij is een superlieve hond, erg groot maar heel gelaten. De eigenaresse is vriendelijk en heeft er geen probleem mee dat Emma niet aan de riem is.
Gisteren even een angstig moment beleeft. René kreeg gisteravond een flinke bloedneus. Nu is dat normaal gesproken niet erg, zou je zeggen. Ik zou je gelijk geven maar zo eenvoudig is het niet, helaas.
René heeft een tijdje geleden in het ziekenhuis gelegen omdat hij een niet te stoppen bloedneus had. We zijn op maandagavond naar de eerste hulp gegaan, daar hebben ze een tampon aangebracht. Echter, dat hielp niet echt en dinsdagmorgen waren we weer in het ziekenhuis en dinsdagmiddag ook weer. Rene had inmiddels zoveel bloed verloren dat hij erg duizelig was en het koud had. Toen besliste de KNO-arts dat ze René gingen opnemen.
Hij mocht niet warm eten, geen warme dranken, en rechtop zitten en slapen, voor hem was dat natuurlijk hel. Dus, toen hij gisteravond plotseling een bloedneus kreeg was het even schrikken. René is de nacht goed doorgekomen en heeft geen bloeding meer gehad, gelukkig. Nu zijn we weer aan het genieten van het mooie weer.
We hebben gisteravond nog tot een uurtje of zeven buiten gezeten. Momenteel zijn de nachttemperaturen rond de 16, 17 graden en zijn onze winterdekbedden nu eigenlijk iets te warm.
Dat was het voor nu, morgen is er weer een dag! Binnenkort zal ik een keer per week een blog plaatsen. Dan is er wat meer om te schrijven.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten