Volgers

woensdag 16 november 2022

05 Overwinteren Spanje 2022/ 2023 San Fulgencio #3

 Weekend 11, 12, 13 november

Omdat het in het weekend altijd overal erg druk is, luieren we op de camping. Dus, daarover valt niet veel te vertellen.

Dit zijn onze laatste dagen op deze camping, want op donderdag 17 november reizen we verder naar het zuiden.  


Maandag 14 november

We zijn naar Guardamar geweest en heerlijk over de boulevard geslenterd. Het was lunchtijd, dus een terrasje gepakt en lekker gegeten. Nu is er voor mij, als vegetariër, niet veel keuze, maar ik had een heerlijke tosti en René een Engels ontbijt.


De cappuccino was niet alleen erg lekker, maar zag er ook geweldig uit.



En zeg nu zelf, wat is er mooier dan lekker eten met de zee op de achtergrond.



Dinsdag 15 november

Dit keer hebben we een bezoekje gebracht aan de Zenia Boulevard, een groot winkelcentrum. Onze insteek was om wat inkopen te doen bij Al Campo, een megagrote supermarkt waar ze ook een ruim assortiment vegetarisch voedsel hebben.

Ook hier waren ze al begonnen om kerstversiering aan te brengen.


  

Ik had gehoopt om nog een paar zomershirts te vinden, maar voor de Spanjaarden is de zomer voorbij. Er is een groot scala aan winkels, zoals C&A, H&M, Zara, en ga zo maar door. Op de bovenste verdieping is een foodcourt, waar je van Aziatisch tot Spaans kunt eten. Daarna weer naar de camping en in het zonnetje gezeten.


Woensdag 16 november

Ik was al van plan om op de camping te blijven want Emma is erg moe van de vele nieuwe indrukken gisteren en eergisteren. Vanmorgen na het douchen van de treden naar beneden gegleden. Ik heb mezelf natuurlijk niet zien liggen, maar volgens mijn buurvrouw lag ik in een onnatuurlijke houding. Dat kan wel kloppen want ik kwam niet meer overeind. René moest me helpen om op te staan. Mijn buurvrouw waarschuwde dat René op mijn benen moest letten. Ik schijn er heel raar bijgelegen te hebben, maar gelukkig niets gebroken of gescheurd. Iets waar ik wel bang voor was.

Eigenlijk voelde ik me daarna heel goed, want we zijn nog even op de fiets naar de Spaanse Action geweest. En naar Hollands Welvaren, een Nederlandse winkel waar we mix voor bami en Unox bruine bonensoep hebben gekocht. O, ja, en een grote kookworst voor René. Echter, toen we weer op de camping waren wist ik dat ik me vergist had. De pijn is inmiddels in volle gang.

Gelukkig heb ik ook aan de andere kant van ons een super lieve buurvrouw die direct klaarstond met homeopathische middelen. Nu zit ik in de bus en schrijf deze blog, heb pijn en ben moe, maar dat gaat wel weer over. Belangrijker is dat er niets is gebroken.

René is op de fiets en waarschijnlijk naar het strand, of geocachen, wie weet :). 

Morgen reizen we verder naar het zuiden, maar het wordt een korte rit van ongeveer 45 minuten.


Binnenkort volgt vlog #6


Voor meer leuke informatie en video's klik op deze link

Marco Polo Camper Van

Wil je ons life volgen tijdens onze overwintering, klik deze link

Polarsteps









Geen opmerkingen:

Een reactie posten