Volgers

woensdag 23 november 2022

06 Overwinteren Spanje 2022/ 2023 Camper Park La Ribera

 17 november

Vandaag reizen we door richting San Javier en hopen we een plekje te krijgen op Camper Park La Ribera. We hebben niet gereserveerd en horen van veel mensen dat je dan weinig kans maakt op een plekje.

We hebben afscheid genomen van onze buren, links en rechts en ondanks dat we een fijne tijd hebben gehad is het tijd om te vertrekken. Dit is iets waar ik me op verheug, het rond trekken in onze Marco Polo.

Vorig jaar hebben we vier maanden op dezelfde plek gestaan en dat was ook mooi. Echter, na twee maanden had ik zoiets van, nu wil ik eigenlijk wel verder. En omdat we geboekt hadden voor vier maanden moesten we wel blijven. Ja, we konden wel weg, maar dan moesten we wel de overige twee maanden betalen en dat was gewen optie. Dit is onze tweede overwintering en deze is nog mooier dan de eerste.

******

We rijden het park van La Ribera op en het voelt direct al goed, dus ik hoop dat er voor ons nog een plekje vrij is. En we hebben geluk, want er is nog een vrije plaats en die is voor ons. René en ik zijn blij want dit park was onze eerste keuze. We hebben altijd een of twee als opties waar we nog naartoe kunnen als hier geen plek meer was geweest.




Ook kunnen we hier mooi wandelen met Emmaatje.


Het park heeft een gezellig restaurant met een riant terras. Vandaag is het even settelen en blijven we op de plaats. Wel gaan we even het camperpark verkennen want er staan veel grote campers die het bekijken waard zijn. Zelf ben ik geen fan van deze grote bakbeesten, maar het is wel mooi om te zien.



18 november

Vandaag is het een regenachtige dag, wat zoveel betekent als regen, regen, regen en binnen zitten. Ook hiermee hebben rekening gehouden want we zullen dit weer nog wel vaker krijgen. Echter, we vermaken ons prima ook al moeten we binnenblijven. Ik ben aan schrijven en René is bezig met onze vlog. Emma slaapt, want dat kan ze als de beste. Dus, het is gezellig rustig.

Ook hebben we vanavond voor de eerste keer de kachel gebruikt want het was ons toch een beetje te koud. Verder is er niet veel te vertellen over deze dag.


19 november

Vandaag schijnt de zon weer, maar er staat een stevige wind, het was kracht vier, maar is inmiddels een kracht vijf. We zijn op de fiets naar de boulevard van Santiago de la Ribera gereden en wat is het daar mooi.

We hebben Emma niet meegenomen want er stond te veel wind en dat is niet goed voor haar oogjes. Ze krijgt binnenkort een brilletje zodat ze altijd mee kan. We zijn op zoek maar hebben nog niets kunnen vinden. Ik denk dat ik hiervoor het internet op moet. Dat zal gebeuren wanneer we weer thuis zijn.

Ook zijn we naar de supermarkt geweest, je komt de Lidl en Aldi hier overal tegen, daarvoor hoef je niet eens te zoeken. Op dit moment legt René de laatste hand aan onze volgende vlog en ik ga zo verder met het schrijven van een nieuw boek. Emma, die slaapt want echt, daar is ze zo goed in LOL

Ik sluit deze blog af en bij de volgende zal ik weer wat foto's plaatsen.

Bedankt voor het lezen van mijn blog!






Voor meer leuke informatie en video's klik op deze link

Marco Polo Camper Van

Wil je ons life volgen tijdens onze overwintering, klik deze link

Polarsteps











Geen opmerkingen:

Een reactie posten