Volgers

woensdag 30 november 2022

07 Overwinteren Spanje 2022/ 2023 Camping Las Torres

Donderdag 24 november 2022


Het is donderdag en we zijn aangekomen bij onze volgende bestemming, Camping Las Torres. Deze camping ligt iets landinwaarts. Aan de ene kant zien we de prachtige bergen en aan de andere kant de middellandse zee. Dus, de ligging van deze camping is ideaal.

Ook hier hebben we geluk dat we een mooi plekje konden bemachtigen, want bij deze camping is reserveren aan te raden. Bij de receptie werd me verteld dat er een afzegging was en daardoor konden wij vier dagen blijven.

 We zijn nu dertig dagen onderweg en hebben al op veel verschillende camperplaatsen, waarvan twee campings, gestaan. Het reizen bevalt ons tot nu toe goed en we zijn blij dat we voor deze optie gekozen hebben. Vandaag is het settelen en overleggen wat we de komen dagen gaan doen.

Maar wat nu gaan doen is buiten zitten en van het mooie genieten.




Vrijdag 25 november


Goedemorgen, allemaal.

Camping Las Torres

Ook op deze camping is het heerlijk rustig. We hebben een goede nacht gehad, geen lawaai. Rene wil vandaag op verkenningstocht met de fiets en Emma en ik blijven op de plaats. Met Emma ben ik nog steeds voorzichtig, ondanks dat ze zich steeds sneller aanpast aan een nieuwe omgeving en indrukken.

Het is inmiddels middag en nadat Emma heeft gegeten ga ik een mooie wandeling met haar maken. Dan zie ik dat ze erg dunne ontlasting heeft en wanneer ze dat heeft onderneem ik direct actie. Ik heb medicatie van de dierenarts meegekregen voor het geval ze slijm in haar ontlasting heeft.

Gelukkig is dit nu niet het geval, maar ik vermoed dat Emma te veel ander lekkers heeft gehad van ons. Ze hoeft nu geen medicatie maar ze krijgt een vloeistof dat klei uit Senegal bevat, puur natuur dus. Daarna is het wachten op de volgende morgen en hopelijk is bij haar weer zoals het moet zijn.

Rene is ook terug van zijn verkenningstocht met de fiets en heeft weer leuke dingen ontdekt waar we zaterdag op de fiets heen kunnen.

Zaterdag en zondag 26 27 november


Vandaag zijn we naar de boulevard van Playa de Mazarrón gefietst en bij Route 66 een frietje gegeten. Ook hebben we een fijne wandeling langs de zee gemaakt. Op de boulevard zag ik een leuk winkeltje waar ze supermooie pantoffels in de etalage hadden staan. tjah, ik moest natuurlijk naar binnen en daar zag ik ook nog een leuke pyjama.

Foto




Zondag hebben we een trip met de auto gemaakt. Dat was ook erg leuk. We zijn nog naar een camperplaats gereden die ons wel leuk leek voor een paar overnachtingen. Ik was zo blij dat we dat hebben gedaan want het was verschrikkelijk. De locatie zelf was erg mooi, direct aan zee. Echter, de gehele plaats was berg en dal. Omdat we geen levelers bij ons hadden konden wij daar niet staan. Maar, dat was nog niet alles, want al hadden we levelers gehad dan nog was het voor ons geen doen geweest. Te veel oneffenheden en ik heb geen zin om een been te breken.

Zondag was onze laatste dag op Camping Las Torres, en vandaar rijden we naar Calabardina, want daar ligt het prachtige Parking Tortuga Mora.

Tot de volgende blog!

Voor meer informatie en foto's en filmpjes klik hier.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten